Brendovi iz portfelja kompanije Sarajevski kiseljak, Sarajevski kiseljak i SARA, osvojili su prestižna priznanja MUST HAVE 2024. Ove nagrade, dodijeljene prema izboru trgovaca diljem zemlje, odražavaju vodeći status brendova na tržištu. Sedmo izdanje projekta MUST HAVE naglašava kvalitetu proizvoda koji zauzimaju ključno mjesto na policama trgovačkih lanaca i u domaćinstvima, prepoznajući najbolje u bh. tržišnom prostoru.
Projekt MUST HAVE od iznimne je važnosti za FMCG kompanije i zasniva se na istraživanju TOP brendova za koje glasuju trgovci. Lista se sastoji od asortimana koji svaka opskrbljena trgovina mora imati na svojim policama. Trgovci iz In Store baze, koja broji 7.000 adresa svih profila trgovina, biraju brendove koji su prema njihovom mišljenju u TOP 100.
Dvostruko MUST HAVE odlikovanje za naše prirodne mineralne vode Sarajevski kiseljak i Saru nije samo trijumf naših brendova, već odraz ustrajnosti, inovativnog duha i posvećenosti kvaliteti koju naš tim neprestano njeguje. Ova priznanja su potvrda vrhunske kvalitete po kojoj smo prepoznatljivi, ali su istovremeno simbol naše predanosti da stvaramo proizvode zadovoljavaju, ali i nadmašuju očekivanja naših potrošača. Nagrade nas obvezuju i potiču da još odlučnije nastavimo s razvojem i inovacijama, postavljajući nove standarde u našoj industriji.
Stipe Bevanda, direktor Sarajevskog kiseljaka, s ponosom je istakao značaj dobivenih priznanja
Sarajevski kiseljak, gazirana prirodna mineralna voda s tradicijom koja seže još u davnu 1891., postao je dio kulturnog identiteta Bosne i Hercegovine, ali i simbol kvalitete i povjerenja u regiji. Negazirana prirodna mineralna voda SARA, sa svojim jedinstvenim osvježavajućim okusom i čistoćom, uspjela je osvojiti srca potrošača, postajući sinonim za zdrav i aktivan životni stil.