Turistička putovanja nadalje poskupljuju, ali to kao da ne utječe na potražnju. Zbog toga turisti trebaju računati da će ih odlazak od kuće koštati sve više. Naime, potražnja za krstarenjima i hotelskim smještajem raste snažnije nego ikada ranije. To turističkim kompanijama ostavlja širom otvoren prostor za manevriranje cijenom, priopćilo je Allianz osiguranje, a prenosi Biznis.
Dalje, potražnja za avionskim kartama skočila je za 10 posto. Interes za putovanja u Europu je ogroman, a oslabljeni euro gostima s dolarima u džepu znači jeftiniji boravak.
„Realni prinosPrinos (engl. Yield) se odnosi na zaradu ostvarenu na ulagan... od kamataKamata je cijena uporabe tuđih novčanih sredstava. Kamate ... na štednju još je tanak, pa mnogi radije višak novca guraju u putovanja. Američkim turistima snažan dolar dodaje kupovnu moć.“
Milo Bogaerts iz Allianza
Globalno, popunjenost hotela od 68 posto u svibnju je bila najveća od pandemije 2020. Industrija krstarenja se oporavila još prošle godine, a ove je već upisala rast od 15 posto.
Većina igrača na turističkom tržištu od 2024. očekuje obaranje mnogih rekorda iz pretpandemijske 2019.