Kompanija Levi Strauss upozorila je da će joj trebati više vremena nego što je planirano da dostigne cilj od 10 milijardi dolara prihoda. Povećani troškovi života stvaraju pritisak na potrošače na Zapadu. Usprkos tome, kompanija planira otvaranje još stotina trgovina i povećanje privlačnosti brenda među ženama, piše Biznis.
Nova izvršna direktorka Michelle Gass izjavila je da će postizanje cilja prihoda od devet do 10 milijardi dolara, koji je bio predviđen za 2027. godinu, biti odloženo. Kompanija je prijavila godišnje prihode od 6,2 milijarde dolara za period do 26. studenog 2023, dok je neto prihod pao na 250 milijuna dolara, u odnosu na 569 milijuna dolara prethodne godine.
Gass, koja se pridružila kompaniji Levi’s 2023. godine kao buduća izvršna direktorica prije nego što je preuzela glavnu poziciju ove godine, izjavila je da kompanija mora ponovno analizirati situaciju prije nego što investitorima pruži precizniju prognozu, jer je industrija pretrpjela mnogo poremećaja.
Gass je izrazila uvjerenje da će kompanija ipak dostići cilj od 10 milijardi dolara, jer vidi mnoge prilike za rast. Levi’s ubrzava planove za prodaju svojih proizvoda, uključujući klasične farmerke 501, kao i više haljina, kombinezona i ne-traper proizvoda, posebno namijenjenih ženama širom svijeta.
Financijski direktor Harmit Singh rekao je da će vremenski okvir za postizanje cilja biti objavljen za oko godinu dana, ali da će vjerojatno biti pomjeren za nekoliko godina. On je dodao da su stagnirajući prihodi u posljednjih 18 mjeseci djelomično rezultat pritiska na potrošače, posebno na zapadnom tržištu.