Financa
Digitalni poslovni portal

EU će zabraniti Meta da koristi osobne podatke za reklame

Europski odbor za zaštitu podataka donio je obavezujuću odluku kojom se vlasniku Facebook-a i Instagrama, kompaniji Meta zabranjuje korištenje osobnih podataka korisnika za ciljane reklame.

Odluka uvodi zabranu obrade osobnih podataka. Inače se koriste za ciljano oglašavanje na pravnim osnovama ugovora. Ovo je legitimni interes u cijelom Europskom ekonomskom prostoru. Saopćeno je iz Europskog odbora za zaštitu podataka (EDPB), prenosi BizLife.

Naredba je uslijedila nakon što je Meta saopćila da će korisnici Facebook-a i Instagram-a u Europi od ovog mjeseca moći da se pretplate na korištenje društvenih mreža bez ikakvog oglašavanja.

Meta je već najavila da će građanima u EU i Europskom ekonomskom prostoru dati priliku da odobre podatke. U studenom će ponuditi model pretplate u skladu s regulatornim zahtjevima, rekao je predstavnik Mete.

Meta predstavila pretplatu bez oglasa za Instagram i Facebook.

Odluka EDPB prisiljava irsko regulatorno tijelo za podatke. Ono ima nadležnost nad poslovanjem Mete u Europi. Kako bi u roku od dva tjedna poduzelo konačne mjere po tom pitanju. Zabrana će stupiti na snagu tjedan dana kasnije.

Prijavite se na naš Newsletter

Možda Vam se sviđa

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste u redu s tim, ali možete odbiti ako želite. Prihvati Opširnije