Četvrtak, 30 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Atlantic preuzima srpsku kompaniju Strauss Adriatic

Strauss je poznat po jakim brendovima kave na srbijanskom tržištu – Doncafe i C kafa. Uz poznate brendove, Atlantic bi preuzeo i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda te 220 zaposlenih.

Atlantic Grupa predala je obvezujuću ponudu za kupnju kompanije Strauss Adriatic. Strauss Grupa službeno je i prihvatila. Zaključenje transakcije podložno je prethodnom odobrenju Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.

Obvezujuća ponuda bazirana je na ukupnoj vrijednosti transakcije („enterprise value“) u iznosu od 40,5 milijuna eura, bez dugovanja i gotovine. Te pretpostavljajući redovnu razinu normaliziranog neto radnog kapitala na dan zaključenja transakcije. Strauss je poznat po jakim brendovima kave na srbijanskom tržištu – Doncafe i C kafa. Oni bi se akvizicijom pridružili regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu. Uz poznate brendove, Atlantic bi preuzeo i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda te 220 zaposlenih.

Najveći proizvođač kave

„Atlantic Grupa najveći je proizvođač kave u regiji jugoistočne Europe i lider u razvoju kategorije, a ova je akvizicija sasvim na liniji strateškog određenja ka jačanju našeg osnovnog poslovanja. Po odobrenju Komisije, bit će mi zadovoljstvo poželjeti dobrodošlicu Doncafeu, C kafi te kolegicama i kolegama koji zajedno s njima ulaze u naš sustav. Iznimno me raduje perspektiva zajedničkog rasta i razvoja“, komentirao je potpredsjednik Atlantic Grupe za strateška područja Kavu te Slatko i slano Mate Štetić.

Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati naš dosadašnji biznis u Srbiji, kako naše snažne brendove, tako i zaposlenike i samu kategoriju kave. Ponosni smo na rezultate koje smo kao kompanija dosad ostvarili i uvjereni smo da će, po odobrenju regulatornih tijela, Atlantic Grupa nastaviti uspješno razvijati integrirano poslovanje s kavom na tržištu Srbije“, zaključio je generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić.

Atlantic Grupa namjerava značajno ulagati u razvoj poslovanja s kavom. Kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfelja i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu. Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kave, čokolade te slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije. Posljednja akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije. Kao i doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova.

Izvor: tockanai.hr

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno